EBM 2011
23-27 February
RIGA

Friday, September 24

Biju pastaigā

Vakar bija pasakaini saulaina diena!
Mierīgi varētu iztikt bez vasaras karstuma, ja vien šitas laiks būtu arī
rudens un ziemas vietā..
Bet nūu - kā ir -ir. Jābauda, kas ta cits atliek. (Pārvākties?!)

Vakar tuntuļoju iepazīties ar `NESTLE BALTIC` tanti. Kamēr aiztipināju līdz Vīlandes ielai, pamatīgi saguru. Nav tās ķepiņas pieradušas maratonus skriet.
Nestles tantei smuki rudenīgi rudi mati un viņa nevilcinājās man piedāvāt kafiju, tēju un ūdeni.
Es viņai likos interesants. Nu - vismaz man tā likās.:)
Vēl viņai interesēja `Eiropas Valodu Dienas` .
Dikti ceru, ka mēs tiksimies vēlkādreiz..vislabāk jau februārī :)

Pēc patīkamās sarunas, izdomāju, ka jāiet uz Āgenskalnu. Tur ir skola, kur AEGEE Riga meitenes grib izguldīt manus kāzu viesus.
Nodomāju, ka es varētu iepatikties direktores kundzei un devos ciemiņos.
Feini kustinot savu mazo ļipu, skolas dežurantei jautāju, kā lai tiek pie direktores.. Ufff`..
Beigās tik dežurantes telefona klausulē direktore pamatīgi sabļāva man. Nemaz i neiznāca iepazīties ar mani. Kāda nepieklājība!!
Dīvaini gan, - vēl tikko kā skolas gads sācies, bet izklausās, ka direktores kundzei steidzami nepieciešams atvaļinājums. Vai vismaz liela tase labas kumelīšu tējas.

Kā ir - ir, tāpēc devos laukā baudīt saulīti! Tā kā plānojas man arī ballīte "Brazīlijas" smiltiņās kādā no pusplikajiem stiliņiem, izdomāju ka iešu vien ar kājelēm uz centru. Trenēšu savu punci!

Un šodien saņēmu ziņu no "Brazīlijas" - izskatās, ka varēšu  februārī dejot viņu smitiņās lambadu.:)
Vēl tik jaunnedēļ jātiekās ar tās iemītniekiem un jāizrunā sīkumi.

Veiksmi jums, mums un man!:)





Ībijs

No comments:

Post a Comment