EBM 2011
23-27 February
RIGA

Sunday, September 19

Dikti maziņš

Tā dzirdēju, ka visiem ļoti patīku. Vēl zinu, ka visiem patīk AEGEE Rīga.
Varbūt tāpēca rī visiem patīk Rīga? 
 Rīga jau skaista arī pati par sevi. Bet tādi ikdienas prieciņi, par kādiem jūsmo Aegee Rīga, pilsētai piedo` to īpašību, kādēļ tā sāk patikt.
Īstenībā viss nav tik sarežģīti, kā skan šīs teikums. Ja ņem viegli, protams. 


Tātad es visiem patīku. Un visi mani gaida. Viņi nemaz nezin, kāds es sanākšu.
Vispār visi runā, ka es būšu brīnums, jo
Aegee Rīga protot burties. Viņi  ļoti daudz prot.
Ja neprot, tad iemācās. 
Tas laikam ir tas, kas citiem no viņiem būtu jāpamācās.


Esmu vēl maziņš un mani ļoti lutina. Par mani daudz domā un runā, dzied man dziesmiņas un fotografē.
Man teica, ka drīz filmēs arī mazu filmiņu par mani. Mazu tāpēc, ka es pats vēl esmu maziņš.:)
Maziņš es esmu, jo  ļoti daudz snaužu. Esmu drusciņ slinks.


Es ļoti gribu izaugt tāds, kas visiem patīk. Man patīk patikt.
Tāpēc man vajag daudz trenēties un mācīties.
Vēl man jāēd daudz vitamīni.

Man teica, ka galvenais ir gribēt. Tad parasti arī sanāk.
Tāpēc es centīšos ļoti, ļoti stipri gribēt... (!!!)
varbūt visa pasaule sadosies rokās, lai man palīdzētu.
Haha. Nu nē - es pats arī kaut ko drusciņ darīšu.


                                    Mazais Ībijs

1 comment:

  1. Mazo, Ībij!

    Tev viss izdosies! Kā nekā AEGEE-Rīga ir lieli un vareni, spēcīgi un viszinoši, gudri un smuki, un viss notiks kā tam jānotiek!:)) Turu par jums īkšķus, iesaistiet arī mūs komandā un būs lieliski tikties Latvijā EBM laikā!:))

    Linda
    AEGEE-Ogre

    ReplyDelete